Rabu, 9 November 2011

Pelan Takaful Peribadi di Etiqa Takaful


Seperti yang kita maklum bahawa setiap manusia menjalani  peringkat kehidupan yang berbeza. Untuk melindungi cara hidup kita, kita perlu merancang ke hadapan. Lagipun, perancangan kewangan untuk masa depan adalah satu proses berterusan penilaian. Sama ada untuk mencapai impian tertentu, untuk persaraan atau pendidikan anak anda.

Di Etiqa, kami memastikan kepentingan anda di tengah-tengah dan kerana kami memahami bahawa setiap keperluan individu adalah berbeza, produk patuh Syariah kita patut dibuat kepada anda. Untuk membantu anda mencapai matlamat anda adalah keutamaan kami.

Bercita-cita untuk masa depan yang lebih cerah

Semua orang mempunyai cita-cita sebuah kereta yang lebih baik, rumah yang lebih besar atau persaraan yang selesa. Sebagai seorang individu yang bijak, anda tahu betapa pentingnya menabung untuk masa depan yang lebih baik. Tetapi kadang-kadang di luar jangkaan berlaku dan simpanan anda mungkin diperlukan untuk kecemasan menyelamatkan nyawa.

Menurut statistik, 19 orang dimasukkan ke hospital setiap jam. Kira-kira 1035 orang korban daripada kecederaan akibat kemalangan setiap jam dan banyak lagi  meninggalkan keluarga mereka tanpa wang simpanan. Lindungilah masa depan yang lebih baik sekarang kerana kehidupan penuh dengan ketidakpastian.

Sumber : World Helath Organization 2004, Desease and Injury Country Estimate

Dapatkan gaya hidup yang lebih baik disamping melindungi masa depan keluarga anda:

Jika anda memerlukan maklumat lanjut, anda boleh menghubungi : 

MOHD NORHAFIFY BIN ABDUL RAHIM 
PERUNDING KEWANGAN ETIQA TAKAFUL
No. Telefon : 016-9468334
Email : mohdnorhafify@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan